برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۰۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴ کد : ۵۱۵۷ اخبار دانشگاه
برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد. انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در روز دوشنبه مورخ 29 خرداد ماه 1402 در سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی دانشگاه به صورت مجازی و در میان استقبال پرشور دانشجویان برای انجمن‌های علمی دانشجویی علوم و مهندسی آب، مهندسی اقتصاد کشاورزی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی علوم دامی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، گیاهپزشکی، علوم و مهندسی خاک، مهندسی ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون، مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی و مهندسی طبیعت برگزار شد.

اطلاع‌رسانی فراخوان و ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات از تاریخ 28 اردیبهشت ماه لغایت 16 خرداد ماه سال‌ جاری انجام شد. و پس از دریافت استعلام کاندیداها، انتخابات در تاریخ 29 خرداد ماه از ساعت 8 الی 20 توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و با همکاری فعالان و دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی به صورت مجازی در سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی برگزار شد. در این انتخابات برای تشکیل انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تعداد 5 نفر به عنوان اعضاء اصلی و 2 نفر به عنوان اعضاء علی‌البدل موفق به کسب حداکثر آراء مأخوذه شدند.

گفتنی است از مهمترین وظایف انجمن‌های علمی دانشجویی می‌توان به ترویج علم و علم‌آموزی، ارتباط دانشجویان با یکدیگر و با اعضای هیئت علمی رشته و گروه‌های آموزشی، آموزش روش‌های نوین علمی و پژوهشی، ارائه آخرین دستاورهای علمی، برگزاری همایش‌های داخلی، منطقه‌ای، ملّی و بین‌المللی، همکاری با استادان و دانشجویان رشته و گروه آموزشی جهت انجام طرح‌ها ، ایده‌ها و پروژه‌های علمی و پژوهشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین سایر رویدادهای علمی تخصصی و اشاره نمود.