جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید شورای صنفی – رفاهی دانشجویان

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱ کد : ۵۰۴۷ اخبار دانشگاه
جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید شورای صنفی – رفاهی دانشجویان

به گزارش روابط عمومی، جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید شورای صنفی– رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در روز سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات معاونت فرهنگی برگزار شد.

دکتر محمدزاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، ضمن تشکر از همیاری و همکاری شورای صنفی- رفاهی سابق نکاتی در زمینه حیات انجمنی و فعالیت شورایی و نیز ماموریت  شورای صنفی در چارچوب آئین نامه آن را به اعضای جدید شورا بیان نمودند.

ایشان در بخشی از صحبت‌های خود اشاره کردند، که مهمترین ویژگی شورای صنفی– رفاهی سابق حضور مستمر و رصد مشکلات دانشجویان بود. وی با بیان اینکه اعضای جدید شورای صنفی– رفاهی برای فعالیت بهتر می‌توانند از تجارب اعضای سابق بهره بگیرند، تصریح کرد: مجموعه دانشگاه در خدمت و حامی دانشجویان است.

محمدزاده ابراز امیدواری کرد: اعضای جدید شورای صنفی با در پیش گرفتن همدلی، تعامل و روحیه مشارکتی بتوانند به عنوان یک تیم ماموریت محوله را به نحو احسن انجام دهند. 

شایان ذکر است پس از معرفی اعضاء منتخب دوره جدید شورای صنفی-رفاهی، اعضاء دوره سابق این شورا ضمن تاکید بر  تحول قابل توجه حاصله در کیفیت خدمات دانشجویی ارائه شده توسط معاونت فرهنگی دانشجویی بویژه در حوزه خوابگاه ها و رسیدگی به امور،  تجربیات خود را برای اعضاء جدید مطرح کرده اند.  در انتهای جلسه  از اعضای سابق شورای صنفی- رفاهی تجلیل و حکم دبیر جدید شورا به ایشان اعطا شد.