دومین نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه ۱۰ کشور

۰۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۹ کد : ۱۴۴۳ اخبار دانشگاه
دومین نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه های منطقه ۱۰ کشور

 

 

دومین نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 10 کشور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شفیعی، مسئول محترم دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تاریخ دوشنبه 3 تیرماه 98 در سالن اجتماعات مدیریت دانشگاه برگزار گردید.

 

 

در ابتدای حضور در دانشگاه حاضرین بر مزار معطر شهدای گمنام دانشگاه حضور یافته و با قرائت فاتحه به مقام این عزیزان ادای احترام نمودند.

جناب آقای دکتر سیادت در ابتدای نشست ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه توضیحاتی در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی موجود ارائه نمودند.

سپس آقای دکتر هوشمند معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص ضرورت و چگونگی روند تشکیل مناطق ایراد سخن کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام حاج آقای شفیعی در خصوص مسائل فرهنگی موجود در جامعه و دانشگاه و چگونگی برخورد و رفتار با قشر دانشجو بیاناتی ارائه نمودند. همچنین پیشنهادکردند با توجه به سابقه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نسبت به تهیه تاریخ شفاهی دانشگاه اقدام شود.

سپس در خصوص مسائل تخصصی نشست از جمله بررسی بسته خط‌مشی نسل دوم انجمن‌های علمی دانشجویی، تعیین دانشگاه‌های میزبان جهت نشست‌های کارگروه‌های تخصصی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی، برگزاری مشترک نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 10 و دانشگاه‌های کشور عراق و همچنین در خصوص برپایی رویدادهای فرهنگی و هنری مشترک بین دانشگاه‌های منطقه بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 


نظر شما :