سخنرانی های عضوء هیأت علمی دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی در مجامع بین المللی

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲ کد : ۲۰۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۶۶
سخنرانی های عضوء هیأت علمی دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی در مجامع بین المللی

 

 

دکتر طاهره محمدآبادی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، در تاریخ ۲۸ ماه می ۲۰۲۰ در  ائتلاف جهانی برای شیر شتر به مناسبت روز جهانی شیر دعوت شدند. در این وبینار بین المللی متخصصان برجسته از فائو، انجمن بین المللی تحقیقات و توسعه شتر، انجمن شتر کنیا، تعدادی دیگر از متخصصان برجسته در حوزه پرورش شتر و شیر آن از  ۲۰ کشور مختلف دنیا و روزنامه نگاران حضور داشتند و پیرامون مسایلی از جمله بازار جهانی شیر شتر و افزایش روزافزون مصرف آن در دنیا صحبت شد و دکتر طاهره محمدآبادی در زمینه توجه بیشتر به این دام، ترکیبات موثر شیر شتر و عدم آگاهی در مورد خواص منحصر به فرد شیر شتر مطالبی را بیان کردند. (ارائه انگلیسی)

همچنین دکتر طاهره محمدآبادی در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۰ در کنفرانس بین المللی مجازی شتر که در دانشگاه کوفه برگزار شد، به عنوان سخنران دعوت شدند و دو سخنرانی در زمینه شیر شتر به عنوان یک درمان طبیعی برای دیابت و همچنین بهبود کیفیت و ترکیب شیر شتر با تغذیه ترکیبات روغنی در این کنفرانس داشتند. (ارائه انگلیسی)

 ایشان، در تاریخ  ۲  ژوئن ۲۰۲۰ در کارگاه مجازی "شتر، اسرار و اعجاز" که در دانشگاه بصره برگزار شد، نیز به عنوان سخنران دعوت شدند و در زمینه شیر شتر به عنوان یک سوپرفود برای افراد دیابتی سخنرانی کردند. (ارائه انگلیسی)

همچنین در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۹۹ لایو اینستاگرامی با عنوان پرورش شتر و خواص دارویی شیر شتر در درمان دیابت داشتند.