بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه در رابطه با تجمعات اخیر

۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۲ کد : ۵۷۴ اطلاعیه‌ها

بسم الله الرحمن الرحیم

ریشه مشکلات اخیر نتیجه امید بستن به غرب است. امروز منافقین در پی آشوب هستند و می‌خواهند با نفوذ در تجمعات مردمی، مطالبات اقتصادی مردم را منحرف ساخته و از این قضایا به نفع خود استفاده کنند. پیگیری مطالبات به حق و مشروع مردم امری لازم و حتمی است. ریشه اعتراضات چند روز اخیر مشکلات حقیقی اقتصادی و عدم تحقق و پاسخ به آنهاست که قطعاً اگر دولت محترم به جای امید بستن به غرب، در این سال‌ها، به نسخه نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بارها به طرق مختلف بر آن تأکید داشتند پیروی و توجه می‌کرد امروزه بسیاری از مشکلات حل شده بود.

دشمنان ملت ایران با سوء استفاده از اعتراضات مردمی نسبت به کمبودها، گرانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، با نفوذ دادن عناصر خود در داخل تجمعات و اعتراضات سعی در منحرف کردن مسیر اعتراضات به سمت زیر سوال بردن کارآمدی نظام و وجهه مردم سالاری دینی و تبدیل نارضایتی‌های اقتصادی به چالش و بحران امنیتی دارند و به خیال خود به دنبال اعتماد سوزی و فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان، ضمن نفی هر گونه آشوب و نا‌امنی در کشور که قطعاً خواسته دشمنان است از یک‌سو بر پیگیری جدی مطالبات اقتصادی آحاد مردم تأکید داشته و اعلام می‌نماید هرگز هیچ مطالبه بر حقی با زیر پا گذاشتن قانون و ایجاد نا‌امنی محقق نشده و نخواهد شد. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در نحوه انعکاس رخدادهای اخیر و با وجود تعدد رسانه‌های رسمی و غیر‌رسمی به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی، جای بسی سوال و تعجب است که چرا صدا و سیما نسبت به انعکاس سریع و درست وقایع اخیر و پوشش دادن صحیح مسائل و اتفاقاتی از این نوع و تنویر افکار عمومی و دفاع از حقانیت نظام اقدام نکرده و یا به صورت انفعالی و با تأخیر عمل می‌کند؛ چرا که این موضوع عرصه را برای دروغ پراکنی رسانه‌های معاند و تشویش و تحریک اذهان عمومی فراهم می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان


نظر شما :