زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد سال ۹۶

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۸ کد : ۳۹۳ اطلاعیه‌ها

به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون دوره کارشناسی ارشد سال ۹۶ می‌رساند که ثبت‌نام در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان به شرح زیر می‌باشد:

ثبت‌نام اینترنتی: از روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه تا یک‌شنبه ۱۹ شهریورماه می‌باشد.

دانشجویان جدیدالورود توجه داشته باشند که مراحل ثبت‌نام اینترنتی را به طور کامل انجام داده و کد رهگیری دریافت نمایند و در زمان تحویل مدارک، ۴ نسخه از آن را به همراه داشته باشند.

- مراحل ثبت‌نام اینترنتی (سایت دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان- قسمت آموزش سما- نوع کاربری را روی دانشجویان جدیدالورود قرار داده- نام کاربری: کد ملی و رمز: شماره داوطلبی)

ثبت‌نام حضوری: از روز دوشنبه ۲۰ شهریور‌ماه تا چهارشنبه ۲۲ شهریور‌ماه می‌باشد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام‌

۱- اصل و دو برگ تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس‌) مورد تایید وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس‌) قید شده باشد‌.

تبصره ۱- پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس‌) با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه (این فرم از دانشگاه‌های محل قبولی قابل دریافت است) را ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ ۲۱/‏۰۳/‏۹۶‬ لغایت ۹۶/۳/۲۸) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۶‬ فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای (شماره ۱) یا صفحه ۲۵۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) را از مؤسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

۲- اصل شناسنامه و کارت ملی و چهار سری فتوکپی از تمام صفحات آنها

۳- دوازده قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری‌

۴- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شماره یک آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ مشخص کند (برای برادران‌).

۵- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

۶- معرفی‌نامه‌های ذیل لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ توسط ارگان‌های ذیربط از محل مربوط صادر و به مؤسسه آموزش عالی محل قبولی ارسال شده باشد، در غیر این‌صورت از ثبت‌نام داوطلبانی که فرم آنان در موعد مقرر واصل نشده باشد، برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری ممانعت به عمل خواهد آمد و قبولی‌ آنان‌ کان‌ لم‌ یکن تلقی‌ می‌گردد.

تبصره‌- براساس هماهنگی‌های انجام شده‌، گواهی‌های مربوط به ردیف ۱-۶ توسط ارگان‌های ذیربط به‌طور یک‌جا به مؤسسه آموزش‌‌عالی محل قبولی پذیرفته‌‌شدگان ارسال خواهد شد.

۱-۶- معرفی‌نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نیروی مقاومت بسیج) و یا وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هریک از روسای ارگان‌های مذکور که در آن قید شده باشد داوطلب با توجه به ماده ۱ و تبصره‌های ۴ گانه آن در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران‌ داوطلب‌ بسیجی‌ به‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و سایر شرایط مندرج‌ در آیین‌نامه‌ مذکور واجد شرایط استفاده‌ از سهمیه‌ رزمندگان‌ می‌باشد.

۲-۶- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده‌اند و ارگان صادر کننده فرم آنان به ترتیب بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشد، در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت‌نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می‌باشد.

۷- چهار نسخه پرینت تکمیل شده اطلاعات و مشخصات فردی پذیرفته شدگان (دریافت از فرایند ثبت نام و صدور کد رهگیری)

تذکرات مهم

- از پذیرفته‌شدگانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۶‬ فارغ‌التحصیل نشوند، ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد و ضمن کان لم یکن تلقی شدن قبولی آنان طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

- در هر مرحله از آزمون (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام تحصیل‌)، چنانچه مشخص گردد که داوطلبی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی وی لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

 

 

 

 


نظر شما :