مصوبات شواری سلامت دانشگاه در ارتباط با دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰ کد : ۱۹۴۰ اطلاعیه‌ها اخبار دانشگاه
مصوبات شواری سلامت دانشگاه در ارتباط با دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی

 

 

 

مصوبه شورای سلامت دانشگاه در رابطه با دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی در تمامی مقاطع (کارشناسی، ارشد و دکتری)

⬅️ مقرر گردید ترکیبی از آموزشهای الکترونیک، نیمه حضوری و استفاده از ظرفیتهای بخشنامه های ارسال شده (از جمله افزایش تعداد دروس معرفی به استاد تا دو برابر موارد معمول)، با رعایت کمیت و کیفیت آموزش به کار گرفته شود، به گونه ای که این دسته از دانشجویان حداکثر تا پایان شهریورماه فارغ التحصیل گردند.

ضروری است این دسته از دانشجویان در سریعترین زمان ممکن، با مدیر گروه خود تماس گرفته و وضعیت دقیق آموزشی خود را به ایشان گزارش نمایند.

مصوبه شورای سلامت دانشگاه در رابطه با دانشجویان کارشناسی سال اول، دوم و سوم (غیرفارغ التحصیل در این نیمسال)

⬅️الف) در صورت بازگشایی دانشگاه ها حسب تصمیم ستاد ملی کرونا و وجود فرصت کافی برای برگزاری جلسات باقیمانده برای اتمام نیمسال به صورت عادی حداکثر تا ۲۰ تیرماه، این نیمسال با آموزش حضوری به پایان برسد.

⬅️ب) در صورت بازگشایی دانشگاه ها حسب تصمیم ستاد ملی کرونا و محدودیت زمانی جهت اتمام نیمسال به صورت عادی، نیمسال به صورت کوارتر (با سقف ۱۲ واحد درسی و تعداد جلسات فشرده با ۱/۵ برابر در هفته) حداکثر تا بیستم تیرماه به پایان برسد.

⬅️ج) چنانچه پس از بازگشایی دانشگاه بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، فرصت کافی برای برگزاری مابقی جلسات درس این نیمسال حتی به صورت کوارتر هم وجود نداشته باشد، نیمسال تحصیلی بدون احتسات در سنوات تحصیلی، برای دانشجویان فوق الذکر حذف گردد.

مصوبه شورای سلامت دانشگاه در رابطه با دانشجویان تحصیلات تکمیلی

⬅️الف) با توجه به برگزاری کلاس در سه هفته ی ابتدای نیمسال جاری، مقرر گردید تدریس از طریق آموزش الکترونیک ادامه یافته و به محض بازگشایی دانشگاه ها حسب تصمیم ستاد ملی کرونا، جلسات باقیمانده به صورت حضوری و در صورت عدم کفایت جلسات حضوری برگزار شده، مابقی جلسات درس در نیمسال آتی (برای دانشجویان کارشناسی ارشد حداکثر تا ۱۵ آبانماه و برای دانشجویان دکتری تا انتهای نیمسال بعد) ادامه یابد.

⬅️ب) در صورت درخواست استاد راهنما و تأیید گروه آموزشی، یک نیمسال تحصیلی بدون احتساب به سنوات مجاز تحصیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی وروی سال ۱۳۹۷ و قبل از آن، اضافه گردید.

⬅️ج) جلسات دفاع از پایان نامه و رساله در صورت درخواست استاد راهنما و تأیید شورای آموزشی دانشگاه، میتواند به صورت الکترونیکی برگزار گردد.

⬅️د) جلسات دفاع از پیشنهاد پایان نامه و رساله در صورت درخواست استاد راهنما و تأیید شورای آموزشی دانشگاه، میتواند به صورت الکترونیکی برگزار گردد.

✔مصوبه شورای سلامت دانشگاه در رابطه با مهمان شدن دانشجویان در دانشگاه های دیگر دانشجویان علاقمند به مهمان شدن در سایر دانشگاه در نیمسال تحصیلی جاری، در سریعترین زمان ممکن، درخواست خود را به مدیر گروه ارسال نمایند.


نظر شما :