برگزاری کارگاه‌های مقدماتی رویداد ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۸۹۳ اخبار دانشگاه
برگزاری کارگاه‌های مقدماتی رویداد ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی

 

به همت حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در راستای برگزاری رویداد "ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی" و به منظور آشنایی دانشجویان و مخاطبین با روشهای اصولی و علمی ارائه ایده‌های استارتاپی و مدلهای پیاده‌سازی آن‌ها دو کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع استارتاپ‌ها برگزار گردید.

در کارگاه اول که تحت عنوان "از ایده تا واقعیت استارتاپ‌ها" روز شنبه مورخ 98/11/26 از ساعت 12-10 در محل تالار شهید مفتح و با اجرای جناب آقای مهندس مولایی بیرگانی سرپرست HSE عملیات حفاری نفت و گاز در دریا شرکت ملی حفاری ایران برگزار گردید، علاقمندان حاضر در کارگاه با شیوه‌های صحیح تفکر استارتاپی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای موفق آشنا شدند. در کارگاه دوم که تحت عنوان "بوم مدل کسب و کارهای استارتاپی" روز یکشنبه از ساعت 12-10 در محل آمفی‌تئاتر شهید مفتح و با اجرای آقای دکتر محمدی عضو هیأت‌علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار گردید، مدل‌های مختلف پیاده‌سازی ایده‌های استارتاپی و تجارب موفق و ناموفق در این زمینه تشریح گردید.

در ابتدای این دو کارگاه نیز آقای دکتر مرادی سبزکوهی مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به نمایندگی از حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و آقای مهندس رزاز دبیر اجرایی رویداد "ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی" به نمایندگی از شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین، در خصوص اهمیت رویدادهای استارتاپی و چگونگی شرکت علاقمندان برای ارائه ایده‌های خود ایراد سخن نمودند.

شایان ذکر است که "رویداد ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی" به صورت مشترک بین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در تاریخ 98/12/11 از ساعت 17-14 در محل تالار شهید مفتح برگزار می‌گردد. علاقمندان برای شرکت رایگان در این رویداد استارتاپی لازم است با مراجعه به سایت btsc.khiec.ir  ایده خود را حداکثر تا 98/12/4 ثبت نمایند. به 3 ایده برتر این رویداد جوائز نفیسی اعطاء شده و از این ایده ها توسط دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت‌های ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.


نظر شما :